Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikett: köpes-säljes-omplaceras
Läst 3464 ggr
[Sara FE]
4

(S) Stor voljär från Savic

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mycket stor bur i nyskick för råttor, chinchillor, degus, småfåglar eller andra djur som kräver gott om utrymme. Den är av en ny modell av Savic, med storleken 185x100x65 cm – helt i metall. Den har allt som allt tio luckor av varierande storlek, vilket förenklar inredning och matservering. Bottnen är utdragbar. Voljären är försedd med hjul, varav två är låsbara. Galleravstånd ca 9 mm.

Oanvända originaltillbehör som ingår vid önskemål:

• Åtta obehandlade sittpinnar
  • Sex målade och lackade trähyllor
  • Sex obehandlade trästegar
  • Fyra matskålar med hållare

Ytterligare valbara tillbehör är fyra stora plastlock, som använts som hyllor, med tillhörande S-krokar för upphängning.

Fler (och mycket större) bilder finns här: http://www.sarafe.se/savic-voljar-till-salu

Maila sara@sarafe.se vid intresse. Buren finns i Stockholm, endast avhämtning! 4500:-

[Sara FE]
0

Priset sänkt till 3500:-!

Memris
0

Jättefin, synd att taket inte var "platt" o att vi satt en lägre summa som max-summa på inköp av voljär Gråter

kallepudas
1

#2 Memris den därhade varit bra för dina små finkarGlad

Memris
0

#3 Jaa den var väldigt nära perfekt förutom taket Skrattande men priset överstiger rätt mkt vad vi satt som högsta summa.

[MiniPim]
0

Åh, tänk om jag hade råd och bodde nära dig! Min fågel skulle nog bli jätteglad om hon fick bo i den ju. :3

[Sara FE]
0

Buren är nu såld, och tråden kan låsas!

drutten2
0

Va kul.Glad

det fixar jag.

Inlägget är låst för nya kommentarer