Säljes: Fågelleksaker
Grävde lite i gömmorna här hemma och det dök upp en del fågelleksaker. Allt är oanvänt, på det allra mesta sitter etiketten från butiken kvar/saken ligger kvar i sin förpackning.
Sakerna finns i Norrköping, reser dock till Sthlm och GBG emellanåt. Kan även skickas med post mot fraktersättning.
Ser helst att jag blir av med alla grejerna i "ett paket", men om du bara vill ha en eller några av prylarna så ska vi nog kunna lösa det med. Lägg ett bud. :)
Jag nås både via PM här på iFokus eller på mail; lancia@home.se

Hade tänkt mig runt 25:- per sak ungefär och 300:- för rubbet.
#2 Ser på era profiler att ni bor i Göteborgsområdet. Jag har inga planer på att åka dit förrän i mitten/slutet på mars. Sakerna kan givetvis skickas, men ha då även portokostnaden i beaktande. Med andra ord är det upp till er hur ni vill göra. :)
Vad kan frakten tänkas bli på mina tror du?
Vilka bra priser!

#5, jag måste kolla upp vad jag har för möjligheter till emballage att slå in dom i, det bör int bi för dyrt egentligen. Max 50:- kan jag tänka mig porto går på. Återkommer så fort jag kollat läget!
Ja jag vill egentligen helst bara bli av med prylarna, onödigt att ta överpriser då. ;)
Du kan väll maila mig här då, om kostnaden och inbetalning.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hej vad finns det kvar för leksaker?:)
Kan tänka mig att ta allt direkt om du skickar kontonummer så får du pengarna direkt om det finns kvar, såklart ;)
Men tyvärr så kom vi före dig
#10 Tänk på att vara trevlig i tonen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för toppfina saker - pippina blev jätteglada