Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettparakiter
Läst 72 ggr
Starfall
0

Ang. undulater ifokus

Hej!

Hoppas allt är bra med er:)

Jag tänkte bara berätta att jag har beslutat att låta undulater iFokus leva vidare och jag håller nu på att plocka bort en massa gamla, onödiga trådar samt skriver en massa nya artiklar till sajten.

Jag tänkte även fråga er som var Medarbetare på undulater.ifokus tidigare, och som nu är Medarbetare här, om ni vill vara Medarbetare på undulater.ifokus igen eller om ni vill vara här istället? :)

Ha en trevlig kväll alla!

Mvh/caroline

drutten2
0

Får man inte vara på bägge ställen? Flört

kaka1234567
0

Oj de spelar ingen rol men jag måste skriva lita artiklar känner jag .

Och som vanligt har jag ide brist men sist jag skrev en artikel blev jag nöjd.

Hoppas de blir aktivt här tänk om inte de blir de  vad gör vi då ?

Ne men de kommer nog bli bra =)

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Starfall
0

#1 Jo absolut, formulerade mig lite konstigt men självklart får man vara det, om man vill Glad

#2 Ja, din artikel är mycket bra! Glad Det är ingen fara om du har idétorka, du kan ju tex skriva i trådar och hålla iordning istället om du vill, man behöver inte skriva långa artiklar för att få vara Medarbetare Glad

kaka1234567
0

#3.ok bra jag känner annars sån press på mig sj. Men absolut ska bli aktivare och hålla koll. Glad

Sen har jag svårigheter med att skriva då jag är dyslektiker  Glad

Men ja ska hålla koll och skriva Skrattande

De känns bra Skrattande

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Aviendha
0

No offence, men jag håller mig nog här ;) Undulater är ljuvliga små fåglar men jag har ju aldrig egentligen hängt på undulater, det har ju varit gojor för min del och nu här iom hopslagningen, överlåter hellre undulaterna till er som faktiskt har personlig erfarenhet av dem.

Starfall
0

#5 Jag förstår dig helt och hållet! Glad

Aviendha
0