Sajten är lanserad! =)
Hej!
Jag ville bara skriva att sajten är lanserad nu. Så underbart roligt!
Jag kommer nu skriva en artikel till undulater.ifokus och lägga överst på löpet och den artikeln kommer visa att sajten flyttats över till burfåglar.ifokus.
Zickan - det vore nog bra om du fixar detta på papegojor också, så att medlemmarna kan följa med i sajtbytet.
Både undulater.ifokus och papegojor.ifokus kommer ligga kvar ett litet tag till, så att vi kan meddela medlemmarna om att sajten flyttats till burfåglar.ifokus.
Jag kommer även skicka ett pm till alla medlemmar på undulater.ifokus och berätta om sajtbytet
Ha en trevlig dag alla!
Mvh/caroline
Härligt!
Vet du hur länge gojor och undulater har på sig innan de plockas undan? Det kan ju vara bra om det är lite tid så att man hinner nå ut till så många medlemmar som möjligt att de flyttar ihop :)
Paulina
Det fanns ingen tidsbegränsning, vi får säga till ifokusteamet när vi vill att sajterna plockas bort 
Kul! Äntligen!
Kanon! Tar mig friheten att annonsera inne på gojor eftersom zickan inte hunnit med det än :) Jag annonserar inne på djurskydd med. Vill du ha hjälp med annonseringen? Jag hjälper gärna till om det behövs!
Jo, när jag ändå skriver.. På värdsajten tipsade de om numrerade kategorier för att man lättare ska kunna strukturera upp grupperna lite, nämner det då jag inte vet om du sett det caroline.
Paulina
#4 Det låter bra :) Jag har redan annonserat inne på undulater och tänkte också annonsera via min facebook. Vi verkar redan ha fått över 20 medlemmar hit och det verkar ju lovande! 
Tack för tipset, det hade jag inte sett. Ska genast gå och kolla över kategorierna. Jag känner att vi nog behöver finslipa det lite extra.
Ah, facebook är bra saker ibland (även om jag personligen av ren princip inte har ;) ) Känner du att det blir övermäktigt så ge mig en bokstav eller flera så tar jag alla sajter på den bokstaven som finns på "tillåtet-att-annonsera-listan" :)
Hade lite lite att göra så jag klurade på kategoriernas strukturering och gjorde ett utkast på det hela. De står i grupper för att jag försöker samla ihop dem som "hör ihop" på något vänster, siffrorna är bara för syns skull och ordningen på grupperna blev så av en slump när jag klippte och klistrade. Kan det vara något att bygga utifrån? Kanske borde grupperna ligga annorlunda?
00 Allmänt
01 Burar och tillbehör
02 Mat, utfodring och godis
03 Hälsa och skötsel
04 Beteende och lek
05 Avel och uppfödning
06 Presentationer
07 Bilder och filmer
08 Minneslunden
09 Köpes, säljes, omplaceras
10 Finkar
11 Kakaduor
12 Papegojor
13 Parakiter
14 Övriga fågelarter
15 Om sajten och iFokus
16 OT - off topic
Paulina
#6 Jag tycker gruppindelningarna ser jättebra ut!
Lätt att hitta samt ser väldigt snyggt ut. Bra jobbat, jag tycker vi ska ha det så som du skrivit det.
Det första du skrev i inlägget om "tillåtet att annonsera-lista" förstår jag inte riktigt. Jag är alldeles för trött för att förstå den meningen, men jag återkommer imorgon när jag är utvilad och kan läsa igen 
God natt och sov gott!
#7 Vad bra :) Skulle det visa sig att det inte fungerar så bra så går det ju att ändra sen :)
Haha, jag menar den listan som finns på värdsajten, där folk lagt in vilka sajter man får göra reklam på.
Paulina
Tycker den nya sajten är så fruktansvärd snygg och den känns fräs och den kommer nog bli populär och riktigt aktiv. Gillar den starkt. jag har tidigare vart med om att slå ihopp sajt. De är fantastiskt kull att se när de är färdigt =)