Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Köpes, säljes, omplaceras

(K) Meyers, rödbukad

2015-04-12 11:06 #0 av: Ixectrona

Meyers, rödbukad, eller eventuellt annan långvinge (morhuvad, brunhuvad).

Måste vara könsmogen hane, alltså minst några år gammal.
Helst tam, åtminstone orädd.

Jag har en mogen dam på snart tolv år här hemma, och jag tror hon skulle uppskatta en pojkvän (och långvingar bör aldrig hållas hona+hona).

Det blir ingen avel i vilket fall så det blir inga hybrider ifall hanen är annat än Meyers.

Kommentarer undanbedes, jag vill bara ha svar på annonsen.

Anmäl
2015-04-12 16:47 #1 av: JohannaN

hoppas du fågeln ett nytt hemGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2015-04-13 09:17 #2 av: Ixectrona

Jag förstår inte riktigt vad du menade där, men jag ska alltså köpa en fågel, inte sälja någon.Lipar

Anmäl
2015-04-13 09:21 #3 av: JohannaN

oj då, där var jag lite väl snabb och stavningen vart ju inte så bra den hellerSkämtar då skall jag hjälpa dig att hålla utkikGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2015-04-14 23:20 #4 av: JohannaN

här är en till salu på blocket om det nu är en sådan men ser ut som en sådanGlad
http://www.blocket.se/horby/Meyers_papegoja__bur_och_voljar_59609389.htm?ca=16&w=3

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.