Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Allmänt

Ifokusfågeln 2014 en rolig tävling :)

2014-08-02 10:01 #0 av: JohannaN

Nu drar vi igång årets tävling - ifokusfågeln 2014 här på undulater ifokusGlad

Vilka sajter som deltar samt turordningen ser du nedan;

Februari - Höns

Mars - Djurannonser

April - Pyssel

Maj - Undulater

Juni - Pärlpyssel

Juli - Svensk natur

Augusti - Burfåglar

September - Vaktlar

Oktober - Hållbar livsstil

November - Finalröstning på Djurannonser

Tävlingen kommer gå till på följande sett:

1. Vi har bidragslämning tills den 20/5-14 kl. 20:00 (ca)
  2. Vi har omröstning från 21/5-14 till 28/5-14 kl. 20:00 (ca)
  3. Bilden som utses som vinnare får vara högst upp på förstasidan en månad.
  4. När alla sajter har gjort steg 1-3 (i november) kommer en finalröstning att hållas på djurannonser där vinnarbilderna från alla sajter deltar. 
  5. Vinnaren av den omröstningen blir årets ifokusfågel!

Reglerna är följande:

• Man får lämna max ett (1) bidrag/sajt.
  • Du får inte lämna samma bidrag på flera sajter.
  • Bilden ska vara relaterad med sajten (alltså inte hönsbilder på undulater, vildfåglar på burfåglar osv.).
  • Foton får redigeras lite i t.ex. photshop.
  • Medarbetare och sajtvärdar får delta.
  • Bilden måste vara tagen/ritad av dig (annars är det brott mot upphovsrättslagen).
  • Bilden måste föreställa någon sorts fågel. Det spelaringen roll om fågeln är levande, uppstoppad, ritad, pärlad osv. Bara det är en fågel och det går att se det Glad
  • Bryts reglerna så blir du diskad och får ej delta i tävlingen igen.

Vinnaren i finalröstningen får en gratis bildbeställning med valfritt motiv. Lovisa Ivarsson som sponsrar tävlingen målar digitalt och för att uppleva hennes konst är adressen:http://artoflovisa.com.

Info om bildbeställningen som tilldelas vinnaren:

- Det tar 2-3 veckor att måla bilden

- A4 är storleken med ett värde av 450 :- 

- Mejlleverans i fullast kvalité och upplösning

- Bilden som ska målas får bestå av endast ett landskap, en människa eller ett djur, etc. Alltså endast 1 (ETT) motiv (vill man addera flera motiv går det bra mot betalning för varje extramotiv)

Ditt bidrag lämnar du här nedan i tråden genom att bifoga in den i inlägget. För att undvika fusk kollas alla bilder via googles bildsök. 

Alltså, du har på dig till den 20/8-14 kl. 20:00 (ca) att lämna ditt burfågelrelaterade bidrag vilket tema som helst är tillåtet!

så in med bilder nu allihopaGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-08-02 10:15 #1 av: Davidzetterlund

Hur skickar jag in bidrag?

Anmäl
2014-08-02 10:44 #2 av: JohannaN

Du sätter in en bild här, sedan röstar vi här inne om vilken bild som skall få gå vidare i tävlingenGlad den bilden får då stå på förstasidan i en månad och sedan vara med och delta i höst i den stora tävlingen bland dom andras bilderGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-08-02 13:32 #3 av: Davidzetterlund

Första bidraget.
Min kakariki chilli ca 5 mån

Anmäl
2014-08-02 14:43 #4 av: JohannaN

jätte fin bild, tänk på att det är ett bidrag per personGlad kom igen nu allihopa och sätt in en bild på era fjunGlad

Anmäl
2014-08-02 15:27 #5 av: Mitchan

Mitt bidrag! Alaska är väldigt söt och smälter in i omgivningen rätt bra här hemma ;)

Anmäl
2014-08-03 07:05 #6 av: r0s_85@

Min Blåhuvade pionus papegoja!

Anmäl
2014-08-03 16:21 #7 av: JohannaN

Underbara bilder och bidragKramas fortsätt så allihopaTummen upp

Anmäl
2014-08-06 22:47 #8 av: [soffan :>]

Min sötnos mango som blev 1 år i juni :)

Anmäl
2014-08-06 22:49 #9 av: JohannaN

jätte vacker bildGlad

Anmäl
2014-08-07 07:18 #10 av: [soffan :>]

Tack :3

Anmäl
2014-08-10 21:31 #11 av: [♥LiinaP♥]

Min vackra pärla blir 11 veckor idag :3

Anmäl
2014-08-26 19:30 #12 av: wille_wille

Du glömmer väl inte bort röstningen nu? Skämtar

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Anmäl
2014-08-26 21:06 #13 av: JohannaN

Tack Wille_wille skall genast sätta igång med det helaGlad

Anmäl
2014-08-31 13:44 #14 av: [Emma--]

Om jag fattat rätt ska man alltså rösta här? I såna fall röstar jag på #5.

Medarbetare på devon rex ifokus & katter ifokus

Anmäl
2014-08-31 17:06 #15 av: JohannaN

precis såGlad hoppas på fler som röstarGlad

Anmäl
2014-08-31 18:46 #16 av: [BudgiesBird]

Röstar på  #5 :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.