Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Köpes, säljes, omplaceras

Uppfödare sparvpapegojor?

2014-04-07 21:20 #0 av: Portis

Hej! Jag har bestämt mig för att köpa sparvpapegojor. Någon här som känner till någon som har ungar till salu? Helst i Västra Götaland men inget krav. Tips tas tacksamt emot!

Anmäl
2014-04-12 08:44 #1 av: JohannaN

Här har du en man som säljer sparvar och är en duktig uppfödare av dessa, men vet tyvärr inte vart i landet han borGlad kanske kan du fråga om transporthjälp annarsGlad
https://www.facebook.com/Sparvpapegojor?fref=ts

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-04-13 15:46 #2 av: Portis

Tack för tips! Har nu hittat uppfödare och två st Lessons sparvpapegojor är tingade. Hämtar dom på Påskdagen! :-) 

Anmäl
2014-04-13 16:40 #3 av: JohannaN

Men vad roligtGlad visa mer än gärna bilder på dom sen så man få se dom små livenGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-04-14 20:44 #4 av: Portis

Ska jag absolut göra Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.