Annons:
Etikettfinkar
Läst 896 ggr
Wassago
7/2/19, 6:30 PM

Kanariefåglar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Lite bilder på mina kanariefåglar! Håller bla Harleqine, agat mosaik, spansk timbrado samt några vanliga gula blandiskanarie.

Annons:
Snurrig
7/3/19, 12:16 AM
#1

Vackra!

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Wassago
7/3/19, 1:01 AM
#2

Tack! Har ett tioyal men fler e på ingång…:P

Snurrig
7/3/19, 1:30 PM
#3

Säljer du eller är behåller du det du föder upp?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Wassago
7/4/19, 11:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#4

Jag har rätt nyligen "snöat" in på kanariefåglar annars har jag fött upp fåglar, reptiler mm i över 30 år. Men tanken e väl att jag skall avla på en del av paren nästa år! Nu söker jag mest avelsmaterial å gör i ordning voljärer och häckburar i år! Men måste säga att jag blivit glatt överraskad över hur roliga dessa fåglar är samt hur många raser det finns. 50 st om jag inte minns fel.. Själv har jag fastnat i första hand på harleqin och Gloster men det e lite vanebildande detta…:D Här e bilder på mitt par Spansk  Timbrado som i första hand hålls för sin vackra sång!

Snurrig
7/4/19, 4:51 PM
#5

#4 Åh vad härligt det låter att kunna ha så många fåglar. Hoppas du hittar det du söker. Är själv sugen på att ha kanariefåglar men jag har ingen koll på olika sorter eller så. Dina är väldigt fina! Förlåt för OT men vad är det för slags fåglar du fött upp tidigare?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Wassago
7/4/19, 8:10 PM
#6

Jag har fött upp Jako amasoner, kakadua, mindre parakiter, undulater, div. duvor samt röda kattugglor å pärlugglor.

Annons:
Upp till toppen
Annons: