Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1171 ggr
wille_wille
1/6/14, 9:24 PM

Intressekoll tävling

Hej!

Jag har en idé till en tävling som jag har valt att kalla ifokusfågeln och tänkte nu kolla intresset bland er medlemmar på iFokus fågelsajter. Jag har redan kollat med er Sajtvärd som tyckte att det lät som ett bra förslag men jag gör denna tråd för att se hur stort intresset är bland medlemmarna och inte bara sajtvärdar Glad

Tanken är att tävlingen blir lite som tävlingen ifokushunden fast för fåglar.
Detta innebär att varje sajt som är med får en månad på sig att samla in bilder samt rösta fram en bild att delta i finalen med. Hur man vill disponera månaden är upp till sajtvärden.
När man har valt ut en bild läggs den upp på artikelsidan på respektive sajt (som en vanlig fototävling för de sajter som har haft sådana). När alla sajter har valt ut en bild så gör vi en final, hur den ska hållas är dock inte bestämt än.
Finalisten kommer få någon sorts pris, som inte är bestämt än samt att finalbilden eventuellt kommer delta i iFokus djurfoto. Detta är dock inte heller bestämt eftersom jag först vill se om det finns ett intresse för en sådanhär tävling. Finns det så kollar jag ifall vinnarbilden i tävlingen får delta.

Sajterna som i skrivande stund är med är höns, burfåglar, undulater, svensk natur och djurannonser. Vaktlar och fågelskådning har också fått en inbjudan men inte svarat än.

Har du några frågor, funderingar eller förslag så får du gärna kommentera eller PM:a mig.Glad

Så, vad tycker du?

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Annons:
Josefineahlm
1/11/14, 2:02 PM
#1

Vekar jättekul!

Upp till toppen
Annons: