Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1520 ggr
Alexej
2013-03-09 06:15

Gammal sajt, ny värd!

Välkommen till Djurskydd.ifokus som startades av Aviendha 2008 och som jag tog över nu.

Djurskydd betyder att skydda ett djur framförallt mot djurens värsta fiende - oss människor. Det är vi som utsätter djur på grymmaste sätt för avlivningar, slakt, massdjurhållning, misskötsel, vanvård, misshandel, djurförsök, avel, sexuella overgrepp och mycket annat.

Men det finns också hundratusentals människor inte bara i Sverige utan i alla länder som värnar om djur, brinner för djurens rätt till ett bra liv och det vill vi stödja här på sajten.

Jag kommer att förändra sajten en del men det tar tid.

Och jag söker nya medarbetare som delar mitt intresse för djurskydd och min ideologi.

Jag söker Medarbetare som dessutom är kunniga/intresserade på speciella område för att täcka sajten så bra som möjligt. Jag kan hemlösa katter men behöver kunniga för smådjur, hundar, hästar, landbruk, andra djur, avel, lagar, myndigheter, vegetarier och veganer.

Ingen kan allting därför är det viktigt med många aktiva för att kunna lära oss mer och förändra världen tillsammans.

Vill du vara med skicka ett mail till mig.

Hälsningar Alexandra

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
MimmiH
2013-03-09 09:25
#1

Ixectrona kanske?

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

 

Upp till toppen
Annons: