Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1553 ggr
Ixectrona
1/8/13, 8:54 PM

Fågelvakt i Karlstad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte kunnat åka till Örnsköldsvik, staden jag växte upp i, sedan jag flyttade därifrån i Maj 2010, mest pga. fåglarna. Men nu har en släkting dött och jag vill väldigt gärna till begravningen - förmodligen blir jag borta ett par dagar (det hände bara för två dagar sedan så jag vet inte när begravningen blir än), så jag måste isåfall ha någon som passar fåglarna åt mig.

Finns det någon i Karlstadtrakten som kan hjälpa mig med de här två? Antingen att komma över till mig och sällskapa dem om du bor nära, eller i värsta fall ta fåglarna för ett tag.

Saga (Meyers) är snäll och älskar folk, speciellt män, och kan bo i liten undulatbur ett par dagar om det behövs.

Aran är ett helt annat kapitel då bara jag kan hantera honom (ingen annan fågelvan har försökt), han gillar inte främlingar och hans bur är för stor för att flytta.

Hjälp. Obestämd

Annons:
[GerbilLooover]
1/12/13, 8:02 PM
#1

Jag bor i Karlstad men jag kan tyvärr inte något om Meyer och Ara, + att jag bor hos mina föräldrar (fyller snart 12) och jag tror inte dom skulle tillåta att jag skulle passa dem, annars kunde jag ju gjort det… Obestämd

FiffiLiina
1/17/13, 9:12 AM
#2

Ååh, jag skulle vilja vakta de!

Fast jag bor ju i örebro, hehe^^

Hoppas du hittar något som kan vakta de!

De var superfina :)

MVH FiffiLiina

Upp till toppen
Annons: