Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2479 ggr
Linda8406
12/15/12, 12:14 AM

Kanariefågel söker nytt hem akut

För att göra en lång historia ganska kort så är det så att jag är aktiv inom Örebrokatthem (fel forum tänker ni ;) , men vänta ska ni få höra) Och för ca 2 veckor sedan ficvk vi in en anmälan om ett fall där vi blev ombädda att hjälpa till och ta hand om ett stort antal katter. Väl där på plats inser jag och min kollega att där finns 1 stackars kanariefågel och även en drös med fiskar. Och djurvän som man är skulle ja aldrig stå ut med att lämna dessa i den misär som faktiskt råder. Denna pippi bör få bo tillsammans med artfränder och jag inser ju som sagt att ni här har undulater mest men tänker att med en hel del tur och mycket välvilja hoppas jag kunna nå ut till fågelälskande människor som kanske i sin tur känner någon som känner någon eller ja ni vet hur ja menar. Vad vi tror oss veta är att det är en Hane som är gul till färgen (men man bör komma ihåg att fåglar inte är mitt område och jag kan ha fel) Han kommer att finnas hos mig i Örerbro from söndag em/kväll och huseras i en bur jag fått låna aven djuraffär som villigt lånade ut sin bur till ändamålet men där kan han ju inte bo själv så länge och med mina kissar hemma kan jag inte ha en bur med fåglar det finns tyvärr ingen möjlighet för den lösningen. Jag vill han ska få komma till kompisar av samma art och få ett så bra liv han förtjänar. Snälla hör av er om ni kan hjälpa till. Vi kan köra pippin enbit men med tanke på stress osv bör nytt hem finnas i närheten iaf. Maila mig gärna på katt_linda@hotmail.com eller skicka iväg ett sms eller ring på 0702705031 om ni kan hjälpa eller känner någon som kan. Tack på förhand!

Annons:
Upp till toppen
Annons: