Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 1991 ggr
LinneaJohaanson
2012-08-01 00:58

Visse & Pickan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste göra en bildtråd till våra fina undulater också. Dom båda kommer från en uppfödare i Knivsta och dom är syskon. Det var en present till min fina pojkvän i 25 års present.

Visse heter lillkillen och han är den vita, kanske kallas annat i undulatvärlden? Jag föder ju upp hamstrar och har fött upp kaniner och vet att vi i alla fall har olika namn och det är inte bara "brun" och "vit".

Den gula tjejen heter Pickan då!

Trevliga sötnosar som vi håller på att få tama, dom verkar lite skeptiska men har suttit på fingret och armar så helt omöjliga är dom ju inte men dom verkar ha glömt det lite för nu senaste dagarna har dom varit lite rädda men det kanske är en fas? Underbara är dom i alla fall!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Annons:
[CruellaDeVil]
2012-08-01 08:31
#1

Otroligt vackra fåglar! Nu blev jag nyfiken på vad Visse kan vara för färg! Han är ju ine albino i alla fall eftersom han inte har rosa vaxhud.

drika
2012-08-01 15:15
#2

fina:)

Hälsningar

Fredrika

Minoth
2012-08-01 18:30
#3

Jättefina :) Ville också säga att jag hoppas det är en transport bur du har tagit kortet i. För den buren är långt ifrån laglig :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

LinneaJohaanson
2012-08-01 19:14
#4

#1
Nä han har ju inte röda ögon heller! Skulle vara kul att lära sig fågel färger så att säga! Flört

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Upp till toppen
Annons: