Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2795 ggr
Swadika
0

(S) Fågelbur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer den här fågelburen. Jag har själv använt den som extrabur och sjukbur till mina råttor.

De svarta buntbannen går att ta bort, jag har bara haft de där då mina råttor var smarta att öppna dem.

Den har en praktiskt lucka i botten som går att dra ur för enkel städning.

52*41*57 Gallerstorlek är 1,5 cm.

Buren finns i Norrköping, 100:- + frakt :) (kan självklart hämtas i Norrköping)

Den är självklart tvättad och ren, den är också hel såklart. Jag tror det fortfarande finns sittpinnar som inte är söndergnagade. Om det finns skickar jag självklart med dem.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Minoth
0

Ville bara upplysa eventuella köpare att denna buren är inte lagligt att ha som bur till någon fågel. Funkar dock kanon som transport eller liknande :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Swadika
0

Okej, jag har tyvärr ingen aning om fåglar, bara att jag vet att det är en fågelbur :)

Funkar säkert perfekt som extrabur/transportbur eller sjukbur :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Minoth
0

#2 för de mindre fåglarna är dessutom 1,5 cm för brett emellan! Men mindre gojor kan ha den som transportbur. Det funkar bra! :) 

Inte lätt att veta allt :)

Swadika
0

Aha okeej, undrar vad den här buren egentligen är till för :) Jag har själv haft råttor i den, och vet att den är på gränsen förliten för det :) Men har haft den som sjukbur/karantänbur ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Minoth
0

#4 tyvärr så tillverkas burarna i andra länder där såna här små mått är lagliga :/ 
Det är därför dom finns. Vissa djuraffärer struntar fullständigt i att dom är olagliga. Det är inte olagligt att sälja dom..

Swadika
0

Ahh okej då förstår jag, troligt dåligt egentligen. Men de vill ju bara tjäna pengar.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

undulater
0

#0: är inntreserad kan du sända