Voljärer säljes
Voljär för utomhusbruk. Nätet är inte tillräckligt kraftigt för större papegojor, har dock haft brunhuvade papegojor i den utan problem. Sluss och hus (ej isolerat), tak över halva. Ej nät i botten men kan ev sättas dit innan eller få med en bit att sätta dit själv (trägolv inne i huset).
Mått: B190*L310*H200
Pris: 4000 kr (lasthjälp finns för att få upp den på släp).
Voljär / stor innebur , i sektioner, lätt att ta isär. Mått: B100* L140* H220 Endast använd några månader.
Pris: 2000 kr
Säljes då jag ej har några fåglar kvar.
Har även haft finkar i båda utan problem.
Vart bor du, kan va kan bra att veta för eventuell köpare. 

Ojdå det glömde jag skriva.
Jag bor i småland, mellan Alvesta och Värnamo.
Hej!
Jag är intresserad av innevoljären!
Jag ser på bilden att det går att öppna de stora dörren i fronten, men finns det småluckor som går att öppna?
Tänkte om man bara ska fylla på mat,vatten eller flygluckor.
Jag bor strax utanför Växjö:-) så du bor ju nära och bra för min del!
Ha en fortsatt trevlig dag
Nej det är bara den stora dörren. Men tanken var att göra en lucka bredvid den för att kunna fylla på mat. Så det är redan förberett för det, jag tror t o m jag gjorde en liten lucka i plywood som jag målade som skulel skruvats dit (och i samband med det klippt bort nätet där) men jag har för mig luckan blev lite vågig av färgen och så hann jag väl helt enkelt inte. Men det är möjligt att jag har kvar den men vet inte om den duger. Annars så är det nog ganska enkelt att göra en ny lucka, det finns ju trä att skruva gångjärnen i.
Sen i taket är egentligen likadant i hörnerna, men där sitter två fyrkanter över med hål i mitten (nätet är kvar under) , jag skulle sätta dit rör för ekorrarna att klättra i men det blev inte av. Men vill man ha luckor i taket för fåglarna att gå ut genom så kan man klippa upp nätet i ngn av dom och sätta dit lucka, fast det är kanske svårt att nå upp dit.
Ja växjö är ju inte så långt, tar nästan exakt 35 min att köra hit därifrån (är från växjö ;) ).
Tack för svar:-)
Jag avvaktar då jag vill ha några småluckor att kunna ge mat ifrån osv. jag får bygga om en del då för att det ska bli fint också.
Mina lever i eget rum men ibland vill jag kunna stänga in dom i en större bur och då behövs det några småluckor för att det ska bli enkelt att nå det man behöver nå..
Men tack igen:-)
Ha en fortsatt trevlig dag
Nya priser:
Voljär 3000 kr
Stora kaninburarna 800 kr/st
Lilla buren 300 kr
Tips, du kan lägga in annons på UndulatPortalen också så kanske du får napp.
Tack :)
E innevoljären såld
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Det är en som har tingat den och ytterligare 2 som är intresserade så jag tror inte den är kvar länge till.
den som har tingat har dragit sig ur. Så den finns kvar, först till kvarn.
Hur mycket skulle den kosta sa ru?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#14 de står i inlägg #0 2000kr
Medarbetare på Burfåglar och Undulater