aluminiumprofiler
Hej!!!
är det någon som kan tipsa mig om var man kan köpa aluminiumprofiler till den blivande buren?
Googla på "aluminiumprofiler" så kommer det upp några länkar, tex denna: Easysystems.se
Lycka till med burbygget! 
flexipet.se har det du söker.
har också det du söker.
bägge är visserligen dyra på profiler…men ska man inte ha så mycket gör det ju inte nått.
Jag hittade en sida men profiler men dom säljer det kg vis.
Kan försöka leta fram sidan.
#5 Priset blir ju inte så mycket annorlunda. Bäst är ju om man åker där man bor till närmsta ställe som säljer metall+plåt med mera…
beställer man från till exempel maskindelen & man ska 100meter aluprofiler så har man en rejäl frakt på det sen.
så jag köper inte från några av dessa som nämn i tråden….
Aha ok men den här sidan har skit bra fraktpriser.
Köper man från en som säljer plåt och sånt blir priset lika mycket som maskindelen.
I 50 öre kg tar dom för 25.25.02
Men man behöver en återfösäljare.Bor du nära skövde så kan jag hjälpa dig.
maskindelen tar 40kr/m jag köper mycket billigare än det.
50 öre/kg….1 meter aluminiumprofil i dimensionen 25x25x1,5 väger 0,38kg…. så det kan inte stämma.
Det billigaste jag hört är 19kr metern men då hade personen ifråga personlig rabatt till företaget…
Japp ok tro vad du vill.
Jag har sj köpt från en som beställer därifrån o byggt burar till kompisar.
Men som sagt man får tro vad man vill 
50 öre ? Du får gärna skicka pm om var detta är för företag för jag köper massor med profiler…& detta pris är ju som att ge bort dom gratis i stort sett….
#9 Du får gärna som sagt pm:a mig om det företaget för kommer då köpa up varenda aluminiumprofil som dom har till det fantastiska priset av 50öre/kg…..det oavsett var det ligger i sverige….kommer hyra in en lastbil med släp som får hämta grejerna.
5örex30 000 kg=15 000 kr…..jag köper som sagt varenda aluminiumbit dom har för det priset.