(S) Bur
Hejsan säljer en bur av märket 'gabber' modellen 'laura' (tror jag?) Jag har haft mina två råttor i den och använt den som 'extrabur' när jag varit borta lite längre och tagit med mig råttorna. Jag köpte den ny, och det var för ca 5 månader sedan. Men dem har inte spenderat mer än 1-2 månaders tid i den. Säljer den pga burbyte. Inget slitage, förutomatt den har någon fläck i botten (vet ej vad det beror på?). Har rengjort den noga, inga bitmärken vad jag kan se.
OBS! Ungefärliga mått (kan skilja någon cm mer eller mindre, är dålig på att ta mått)
Höjd: 70
Bredd: 45
Längd: 70
Den kostade 1200 som ny har jag för mig. Men jag vill ha 400 kronorför den, finns även trähyllor och ett hus till som tillhör, har dock lagt ner de i förrådet för jag tycker trä + råttor blir sunkigt väldigt fort. Vill ni ha de tillbehören, så går det självfallet bra. Man kan säkert slipa och lacka om.
Jag har ingen egen bild just nu, men det kan fixas. Men buren ser ungefär likadan ut som; http://www.zoonen.com/res/temp/23/37/2337184/DSC00065.JPG bara det att min har en större lucka i fram.
Hämtas i gästrikland eller fraktas, men då betalar du frakten. Jag är prutbar.