Grå jacko uppfödare?
Hejsan!
jag undrade bara om någon hade en Grå jacko för omplacering elr om ni vet någon bra uppfödare, gärna i närheten utav stockholm :)
Jag är lite sugen på att skaffa en Grå jacko elr en Ara, eftersom att båda mina föräldrar tycker att jag är bra med djur och jag kommer inte få en hund på några år så tycker jag att fåglar är väldigt coola :D helst skulle jag vilja ha en Korp elr en Kaja men de är ju lite svårt att få tag på, så då tänkte jag mig att kanske en Jacko elr Ara skulle passa mig :)
Jag bor i en vila med min familj, Mamma, Pappa och syster som troligtvis snart flyttar hemmifrån :P
Jag kan ganska mycket om alla olika djur och håller på att läsa på om fråglar jusst nu men kan grunderna xD jag har fyra råttor här hemma, men jag har ingen aning och fåglar kan gå ihop med andra djur? så det skulle vara super om någon vet det och i sånna fall skulle vilja berätta för mig :) skälet till att jag skulle vilja ha en papegoja är för att jag äslar att träna djur, jag lärde en fem år gammal hund att göra vacker tass, snurra runt och spela död, mina råttor kan även göra vacker tass, snurra och stå upp. Så jag vill träna min fågel till att prata och göra lite trix, sen tycker jag att dom värkar vara så otroligt mysiga djur, och eftersom att jag är sån djurgalen så skulle jag vilja ha varända litet djur i hela världen typ xD
Här hoss mig kan jag erbjuda ett livslångt liv, mycket frihet och kärlek, kommer hålla på med fåglen lika mycket som jag gör med mina råttor altså flera timmar per dag :)
väldigt tacksam för svar :)
Håll koll på blocket för där dyker det upp omplaceringsfåglar titt som tätt.
#1 jag gör det också, men tycker att det känns lite säkrarde här xD
finns en uppfödare i haninge…googla på uppfödare+ grå jako.
okej kan kolla :)