Sökes Nymfkakadua
Har en hane som behöver en artfrände så jag undrar om någon har en man kan få köpa.
Har givetvis tittat på blocket men där säljs dom ju med bur & jag vill inte ha någon bur eftersom jag har mycket bättre burar hemma.
Har försökt hitta ett hem till min hane men eftersom det misslyckats så behåller jag honom istället & försöker istället ordna en kompis till honom.
Så någon som har en nymfkakadua som dom vill bli av med så kan jag hämta den göteborg med omnejd.
Hej! Jag har en av varje jag en hona och en hane (Tara och Flax) som jag ej kan ha kvar p.g.a. allergi, är du villig att ta över dom? Du får dom gratis om du har/skaffar en riktigt och godkänd bur till dom. Dom måste ha nya leksaker och mat. Mot avhämtning kan du få ta över dom redan idag om du är seriös och har möjlighet att ta dig till Sundsvall?
Skicka meddelande här eller ring 0730355580 :)
#1 Alldeles för långt bort tyvärr.
Vart bor du då?
det skrev jag ju…utanför göteborg så jag kan bara hämta fåglar inom dom närmaste städerna runt göteborg..
Varför inte fråga om du kan få köpa denna sötisen utan bur, ibland brukar det gå bra.
http://www.blocket.se/goteborg/Undulater__Nymfparakit__Akvarium_40244268.htm?ca=15&w=1
Bild:
Denna tråden kan du stänga drutten för jag har ju fått tag i en fin nymfkakadua hane
Då gör jag det.