Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2482 ggr
ales
3

4 Nymfkakaduor omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog igår akut hand om 4 nymfkakaduor som vart inlämna hos veterinären för avlivning. Jag söker nu hem till dessa gärna alla tillsammans eller två & två. Endast till dig med erfarenhet/kunskap om nymfer, att man har tiden & kan erbjuda laglig bur. Jag är inte hundra på könen men tror att det kan vara 2 hanar & två honor, alla är under 1 år. De är mkt välskötta, nyfikna, pigga & glada. Viss vana med hund har dom också.

Vid intresse så kontakta INTE mig här utan via mail eller telefon. Finns i Tyresö/Stockholm

a-l.kleveborn@telia.com

0709966524, 08-42867751

ales
0

"Putt" för dessa goa fåglar, hör av dig om du kan tänka dig att öppna ditt hem för alla fyra eller två av dom Glad

MimmiH
1

Lycka till :) De är jättefina. Vad fint av dig att du räddade dem. Har du annonserat på andra forum också? Det finns ett nymfkakaduaforum, zoonen mfl.

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

ales
0

#2 Tack Glad

Det verkar vara ganska svårt att hitta hem till just Nymfparakiter, iaf just nu men jag gör allt jag kan för att de ska få ett nytt hem. Har inte lagt ut annons på zoonen eller nymfkakadua än men FB & ALLA mina nära å kära är informerade om detta så förhoppningsvis dyker det förr eller senare upp bra hem till dessa Glad

drutten2
1

Har du varit inne på, http://www.nymfkakadua.se/ ? Glad

ales
1

#4 Japp där har jag varit nu Glad

drutten2
1

Jättebra initsiativ eloge till dig, och lycka till. Glad

[Stripez]
0

Lycka till Skrattande Och ros till dig som räddade dem!

Mvh Emma

ales
1

#6+7  Tack Kyss

Fåglarna har nu hittat ett jättebra hem så denna annons är inte aktuell längre!

drutten2
0

Så roligt att höra!Skrattande

Då låser jag tråden.

[nadvard]
0

Så roligt att de gick bra för dem!

Inlägget är låst för nya kommentarer