Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 5320 ggr
[marizia]
0

papegojbur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!Jag säljer nu min papegoja bur, som aldirg är använd.För att jag inte har kvar mina fåglar som jag hade i den.Den är ren och fin, och bara änvända i 4-5 månader.Jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket exakt hur mycket men det låg runt 4-5 tusen kronor.Då jag köpte den ny i en zoo affär, till 2 st nymfparakiter.Det finns en stor grind i mitte, en ''lekställning'' längst upp.Den står på hjul , under finns det ett galler för förvaring av mat och annat.Den har 2 små grindar till matskålar, rostfria mat skålar, som går att öpnna,(alltså grinadarna).Och det finns samanlagt 3 rost fria matskålar, 1 av dom har jag sjäv köpte i en zoo affär, för inte så länge sen.KOM MED BUD, MEN INGA SKAM BUD!Prutare undanbedes vänligen!Tänker du pruta så är det ingen ide att ens ringa eller maila.Endast SERIÖSA köpare får kontakta.

Ring eller maila, kollar mailen hela tiden.Om du tror att denna bur är något för dina fåglar så slå till!
Vi ses!
MHV/Marizia :)

drutten2
0

Vad är det för mått på den, det kan vara bra att veta för köparen.FlörtGlad

[marizia]
0

Dey vet jag inte riktigt.

Buren finns i Göteborg, I partille

[Empisen]
0

Först står det att den aldrig är använd, sen skriver du att den är använd i 4-5 månader? Bara något jag la märke till Tungan ute

[marizia]
0

jaa, den är som ny nästan.  har inte använt den så mycket, för att jag köpte en ny bur. Obestämd

Starfall
0

Tycker det är väldigt konstigt att skriva att buren aldrig är använd och sedan skriva att den är använda 4-5 månader.

Sedan vill jag gärna att du skriver ut måtten på buren i annonsen. Det är inte så svårt att mäta om man har tex måttband eller tumstock. Jag tycker inte denna bur ser laglig ut alls

drutten2
0

det är väll en såndär hörnbur?Glad

Ixectrona
0

Det är en "Stockholm" om vi ska gå efter Djurpalatsets namn på burarna. Den är 66 cm från hörn till vägg, så nej, det går inte att ha några fåglar lagligt i den. Obestämd

drutten2
0

Okej, ja det var ju synd… inte en aktuell annons då.

Låser tråden då denna buren inte har minsta lagliga mått.

Inlägget är låst för nya kommentarer