Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 4172 ggr
[marizia]
0

Voljär sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säker en voljär till mina 4 undulater.

billig ska den vara och gärna räcka till fler undulater.

har du en till slau, eller tips, så skriv gärna,

vill ha sånna modeller som på bilden

bilden lånad ifårn Jojjo på UndulatPortalen!

är tacksam för alla svar! Skrattande

Starfall
0

Vilket pris ca räknas som "billigt" enligt dig? Det kan nog vara bra att skriva i annonsen Glad

Hoppas någon har en voljär till salu till bra pris. Alla fina voljärer jag sett har varit ganska dyra, inte under 2-3000 iaf. Men jag kanske har haft otur och bara hittat de dyraste Tungan ute

Annars kan man ju göra en egen voljär om man är lite händig och har tid över. Det borde inte vara så svårt Glad Min voljär är inte hemmagjord utan kommer från en djurbutik som lade ner verksamheten. Perfekt Flört

[marizia]
0

dom på bilden, sån modell vill jag ha, och den ska vara delbar.

den får kostar max runt tusenlappen gärna under, brukar finnas lite över tusen lappen på blocket, men då ligger mest på 1500,1800,1900

kollar blocket varje dag men hittar inget, hoppas att någon har tipsa på billiga voljärer, eller vill sälja sin! Skrattande

Starfall
0

#2 Okej, då skriver jag in det i annonsen åt dig. Glad Tänkte på bilden du lånat från undulatportalen. Har du fått tillåtelse att låna den? Om inte får du gärna skriva länken här så lägger jag in den i din annons. Man får ju nämligen inte låna bilder utan tillstånd.

[marizia]
0

Hej, denna tråd kan låsas då jag redan har hittat en bur. Flört

Starfall
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad bra, Marizia Skrattande 

Då låser jag tråden nu.