Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2288 ggr
VStromberg
1

[K] Engelsk undulat

Hejsan!
Jag får snart ta över en undulat av en vän, det är en hane på ca 2 år som precis förlorat sin kompis. När han flyttar till mig så ska han självklart få en kompis, och för kulturberikningens skull så skulle jag vilja att det var en engelsk herre eller dam som får flytta in i denna lägenheten. 😃😉

Här erbjuds en bur på 80x50x80cm och tillgång att flyga fritt minst 3-4 timmar om dagen (då får katterna nöja sig med att vara i köket).
Buren inreds såklart på ett roligt och tillfredsställande sätt med aktiveringleksaker och diverse berikning. Maten består av olika sorters fröer och nötter, grönsaker, frukt och lite hirskolvar.

Fågeln får gärna vara ringmärkt, lite yngre och handtam, men detta är inga krav.

Jag finns i Forshaga/Karlstad, Värmlands Län.

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

VStromberg
0

Skulle föredra att köpa från uppfödare/privatperson och inte behöva vända mig till djuraffären.

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Tessma
0

Jag har två par jag ska sälja. 1,5 år gamla. Ett blått par och ett grått. 600kr/par (utan bur) Finns i Veddige ovanför Varberg.

Tessma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mejla tessa_malmgren@hotmail.com för mer info och bilder. Är sällan inne här

Tessma
0

Glömde skriva att de är ringmärkta men inte tama. Den grå hanen är nästan handtam. Den som syns på bilden ovan är min blå hona och hon har varit handtam men inte hålla på med henne den sista tiden