Burfåglar iFokus

Burfåglar

Etikettpapegojor
Läst 1159 ggr
MrWaka
2013-06-23 17:32
1

ny

Favoritdjur: Exotiska djur MrWaka är inloggad. Blev medlem: tor jun 20, 2013 MrWaka i forumet Trådar: 2 Inlägg: 1 om oss Hej jag heter Maik och är 42, bor i skurup. har precis fått min handmatade grå jako. som heter Gumman, hämta henne 19/7 ock är 4 månader gammal, hon är väldigt tam redan efter dag två kommer hun på kall, och jag kan klapp henne utan problem. dag 3 så följde hun med mig in och duscha vilket jag trodde inte hun skulle gilla, så jag var försiktig, satte henne på draperistången, men hon ville inte titta på utan hon ville vara med direkt . Jag kommer alltid ha buren öppen när vi är hemma. hon skall få gå ut och in som hon vill, hon följer gärna med mig när jag går iväg så hon inte ser mig. då vi har 2 barn i 11-16 år och min fru jobbar nätter so kommer hon aldrig vara själv hemma längre stunder. hon sitter på ett träd jag byggt med hjul samt en vattenskål och en matskål som hon skall få kvälls mat ur ( samma mat som vi äter på kvällen ) jag har lite erfarenhet av grå jako, men läser och kommer fråga här om det är nått jag undrar över, hade en blågul ara som jag förlora olyckligt i vintras han fick med röra sig fritt så jag har ju haft goja innan så jag se fram mot lite trevlig läsning ock tips här på forummet Med vänlig hälsning, Waka. o Gumman