Allmänt

Tänkte åka och kolla så allt är bra hos veterinär

2017-07-18 00:16 #0 av: Djur.livet

Hej jag undrar om nån vet om Djurdoktorn i Uppsala är bra? För jag tänkte ju testa häcka mina fåglar men först vill jag åka till en veterinär och kolla så att dom e friska! Vet någon om Djurdoktorn i Uppsala är bra och är kungliga om fåglar osv...

Anmäl
2017-07-18 07:32 #1 av: JohannaN

Det är bra att du kollar upp dom innanGladBästa stället som kan om just fåglar är Mälardalens djursjukhus, hur det ligger till med djurdoktorn vet jag tyvärr inte, men på Mälardalens djursjukhus har dom fågelkunskap så att sägaGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2017-07-18 10:27 #2 av: Djur.livet

Jag vill dock inte åka så långt med mina fåglar, men dom verkar vara bra alltså djurdoktorn:) men jag ska kolla😊

Anmäl
2017-07-18 20:45 #3 av: JohannaN

Gör såTummen uppGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.