OT - Off Topic

Intresserad av att få din fågel avmålad?

2016-04-14 14:27 #0 av: Odd

Hej!

Mitt namn är Odd Hegelund, jag håller på mycket med teckning och målning och tänkte att eftersom jag för tillfället är arbetslös men i behov av pengar så vore det en bra start att börja ta beställningar igen, så jag frågar runt här på iFokus om någon är intresserad av att få sitt djur, porträtt eller foto avtecknat!

De material jag jobbar mest med är grafit (blyerts) och tusch, men hanterar även färg (akvarell och akryl), på papper i storlekarna A5, A4 och A3.

Mina vanligaste motiv är olika porträtt av djur och människor, men jag gillar utmaningar så har du något annorlunda du skulle vilja ha är jag öppen för förslag!

Exempel:

Priserna beroende på storlek är: 

• A5 - 1.500kr 
  • A4 - 2.000kr 
  • A3 - 2.500kr

Är du bara intresserad av en mindre detaljerad skiss är priset mellan 500kr och 1000kr beroende på storlek och detalj.

Exempel:

Skulle du vilja ha en canvasmålning diskuterar vi priset baserat på storlek och materialkostnader!

Exempel:

Fler av mina bilder kan du se här.

Skicka gärna ett PM eller lämna ett meddelande här i tråden om det är något du är ute efter!

Mvh, Odd.

P.S. Jag frågade säjtvärden om det var OK att jag postade det här inlägget!

~When life gives you lemons... Chuck 'em at people~

Anmäl
2016-04-15 17:27 #1 av: JohannaN

jätte fina bilder, hoppas du får något napp här på sidanGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.