Om Sajten och iFokus

Sveganskt fågelfoder?

2015-12-12 21:47 #0 av: VildaVittra

Finns det ens? 

Vill du lära dig om sveganism eller om du är svegan, så kom då in på  http://svegan.ifokus.se/

Välkomna!

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-12-12 22:01 #1 av: Maleficum

Tror väl inte alla frösorter tyvärr odlas eller går att odla i Sverige så helt 100% finns nog inte men har för mig det är Bello som har en del svenskodlade fröer (minns inte vad företaget heter som tillverkar det men tror det ligger i Skåne).

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar

Anmäl
2015-12-13 09:47 #2 av: JohannaN

en spännande sajt  VildaVittraTummen uppGladlycka till med det hela, kikar in där emellanåtGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2015-12-13 14:39 #3 av: VildaVittra

Tack så mycket.

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.