Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2054 ggr
[Bystroem]
2015-08-24 15:50

Praktrosella söker nytt hem & sambo

Hej! Min vän har tröttnat på att bara umgås med mig och sina två nymfparakit kompisar. Så därför söker han nu efter en ny lägenhet med gärna en sambo av samma art som han kan leka med, kanske tillochmed bli kär i.. Han heter Meeko, är en praktrosella hane på ca 2,5 år, har vackra färger. Jobbad med en del och kan stå på handen, men föredrar att bli förflyttad på pinne. Äter endast den lyxigaste maten som finns och älskar broccoli. När han inte avundsjukt står och spanar på fiskmåsar utanför fönstret så spenderar han mycket tid framför spegeln, badar och tvättar sig ofta, utseendet är viktigt. Han bor i linköping just nu men byter gärna miljö om det finns bekvämt transportsätt. För frågor är det bara att skriva. Skicka gärna bilder på boende och potentiella sambos, vi är båda nyfikna! Med vänlig hälsning, Meeko och Anton.

Annons:
[Bystroem]
2015-08-24 16:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är jag tillsammans med mina små tråkiga nymfparakit polare..

Asterix1978
2015-12-06 16:20
#2

Hej Meeko!

Jag heter Sebastian och letar efter en ny vän eftersom min kompis Max gick bort för några veckor sedan. Undrar om du har redan hittat ett nytt hem? Annars är du välkommen hos mig, mina två sparvkompissar Snuffis och smulan och matte  Astrid.

Upp till toppen
Annons: