Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Om Sajten och iFokus

Ny sajt: Multikulturellt ifokus

2015-02-17 13:04 #0 av: VildaVittra

Välkomna till Multikulturellt iFokus!

Vi vill ge en plats att diskutera frågor rörande det moderna multikulturella samhället och verka för en ökad förståelse för andra kulturer.

Det är en positiv sajt där vi har en tro på lika människovärde.

Vi vill med denna sajt sprida kunskap om hur det är idag för utlandsfödda samt flyktingar som ännu inte kommit hit och vad man som enskild person kan göra för att påverka.

http://multikulturellt.ifokus.se/

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-02-17 14:57 #1 av: JohannaN

spännandeTummen upp lycka till med sajtenGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.