Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Köpes, säljes, omplaceras

(Säljes) Fågelgrejer! Leksaker m.m.

2015-02-03 10:52 #0 av: Gorry

Har inte haft fågel på ett tag, men har kvar en del saker som någon annan kanske kan ha bättre nytta av. Burinredning och hemmagjorda aktiveringsgrejer i fint skick enligt nedan:

Foder-/vattenautomat, liten: 5 kr

Sittpinne i betong, för nötning av klor och näbb. 12 cm, tjocklek 2-2,5 cm: 15 kr

Leksak - ringar och pärlor, ca 32 cm: 20 kr

Leksak - kokosring och pärlor, ca 30 cm: 20 kr

Leksak - kokosnötshalvor och träpärlor, ca 40 cm: 35 kr

Fyrkantig gunga, ca 35 cm hög, längd på sittpinnar 14 cm: 45 kr

Klätterträd, ca 41 cm högt: 45 kr

Klätterställning / lekplats med stege, gunga och rep. Ca 40x36x29 cm: 90 kr

Tre grejer med små defekter:

Rostfri skål, 8 cm i diameter (ca 1 cm spricka finns i kanten): 5 kr

Badkar i plast, ca 13 cm långt (ca 2 cm spricka finns bak i "takdelen"): 15 kr

Foder-/vattenautomat, stor, med sittdel (små gnagmärken syns i plasten om man kollar noga): 30 kr

Billigare vid köp av alla grejer, paketpris: 250 kr.

Kan postas, om köparen står för fraktkostnaden, eller hämtas i Sundsvall.

//Gorry

Anmäl
2015-02-03 10:58 #1 av: emmajensennn

Har bara 2 frågor först ang Leksak - kokosnötshalvor och träpärlor:
1. Tror du den passar för zebrafinkar?
2. Vad kostar frakten? Glad

Anmäl
2015-02-03 11:27 #2 av: Gorry

emmajensennn:

Jag har haft den till undulater men jag tror säkert att andra småfåglar ska kunna använda den också. :) Kokosnöten är ca 10 cm i diameter och "kanten" är ungefär 5 mm bred.

Om jag skickar som ekonomibrev, framme inom 3 dagar, går frakten på 40 kr. Om man vill ha ett spårbart paket som är framme nästa vardag går det på 59 kr.

/Gorry

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.