Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Burar och tillbehör

inredningsinspiration

2014-12-28 12:47 #0 av: [Tex]

Jag skulle vilja ha lite inspiration när de gäller hur man kan inreda fågelburen. Jag vet att det redan finns trådar där man visar bilder på sin bur, och där folk ger tips, och vet ni någon sådan bra tråd så får ni gärna länka till den. Men det skulle även vara roligt att se hur ni förändrar buren med tiden. Så om man kan lägga in en bild varje gång man byter inredningen vore det jätteskoj! så bomba på med bilder tack :D

Anmäl
2014-12-29 09:53 #1 av: JohannaN

tycker jag var en utmärkt idéGlad alla ni på sidan, kom och visa upp era fina inredde burarGlad skall se om jag har lite i arkivet ocksåGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-12-30 09:58 #2 av: Leif Smitterberg

Här kommer en bild på en inredd finkvoljär som jag gillar skarpt.

Anmäl
2014-12-30 11:29 #3 av: JohannaN

Den var finGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-12-30 22:06 #4 av: [Tex]

De tre första bilderna visar hur det ser ut just nu.. dom har inte så många leksaker då dom ändå inte bryr sig om dom särskilt mycket, endast de leksaker som dom visat visst intresse för är kvar. Dom verkar tycka det är roligast att tugga på kvistar och sånt. Den sista bilden visar hur det såg ut när jag inredde buren för första gången. Rätt lika egentligen.. har dålig fantasi. Önskar jag också skulle kunna inreda vackert med växter och naturlig inredning, men mina fåglar skulle bara förstöra det.. är man smart så går det säkert att skapa även för fåglar som gnager sönder allt, men jag kan inte komma på hur.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.