Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Foder för alla fågelgrupper

Chilli till alla fåglar ?

2014-09-11 20:20 #0 av: Curry1

Undrar om jag kan ge chilli till alla mina fåglar.Har Kanarie,undulat,lesson,kakariki & sångparakit :)

Anmäl
2014-09-11 20:21 #1 av: *~HamsterHamster~*

Vill du göra drakar utav dem? :P

Anmäl
2014-09-11 20:34 #2 av: JohannaN

dom kan äta hackad chili, inga problem, även fröna är uppskattatGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-09-12 16:44 #3 av: Curry1

Har hört att det är nyttigt för gojjor & att det inte är starkt för dom.Vill ge en nyttig,rolig & varierad kost:)Tack för svaret kramisen & hoppas du mår bättre.

Anmäl
2014-09-12 21:32 #4 av: JohannaN

tack Curry1 vad gullig du ärHjärta jo då, lite bättre mår jag allt, dom vet inte vad det är men som sagt mår bättreGlad

ja, precis, så är det chili är väldigt nyttigt och precis som du säger något som många ger sina större gojorGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.