Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Om Sajten och iFokus

Till alla medlemmar :)

2014-08-02 09:57 #0 av: JohannaN

Tänkte skriva och berätta att jag skall om två veckor och tio veckor fram gå en DBT kurs ( dialektisk beteendeterapi) för min hälsas skull och mina neurologiska handikapps skull, framför allt den emotionella personlighetsstörningen skull Glad Detta kommer att innebära mycket jobb för min del, man får hemläxor och mindre tid för annat, jag kommer alltså lägga mycket tid på mig själv dessa tio veckor, men så vet ni varför jag inte alltid svarar på saker och ting men kommer att så gott jag kan svara ändå Glad kommer att sakna att kunna sitta här och svara på saker och skriva artiklar men som sagt i den mån jag hinner kommer jag att försöka fortsätta göra artiklar och svara på inlägg Glad

Hälsningar kramisen Admin.

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-08-02 11:09 #1 av: TeeWeed

Lycka till!:)

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Anmäl
2014-08-06 21:45 #2 av: Tarotstollan

Sköt om dig!

Anmäl
2014-08-07 17:49 #3 av: Fridafj

Lycka till, och ta hand om dig! :)

Anmäl
2014-08-08 00:38 #4 av: [Ztevo]

Det är starkt att göra sådant som är jobbigt! Glad

Anmäl
2014-08-08 09:26 #5 av: JohannaN

Tack allihopaGladHjärtaKramas

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-08-11 11:42 #6 av: r0s_85@

Lycka till o ta hand om dig! :-)

Anmäl