Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Avel och uppfödning

Häckning

2014-03-15 14:43 #0 av: [jakob301]

Hej jag har matat upp mina två undulater i 4 veckor på tisdag. Då tänkte jag sätta in holken och kommer förhoppningsvis tajma det när första ägget kommer med fredagen veckan därpå, då jag är ledig på helgen. Det är första gången för både mig och mina undulater så jag undrar ifall jag ska vänta en vecka till eller räcker det nu med uppmatningen innan holken?

Anmäl
2014-03-15 17:38 #1 av: JohannaN

Men vad roligtGlad du kan sätta in holken redan nu om du känner för det och tänk på att vara så påläst du kan om allt som rör häckning så du inte åker på några överraskningarGlad

lycka tillBlomma

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.