Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Kakaduor

Rosenkakadua - INGEN som har?!

2014-02-09 16:24 #0 av: MariinaS

Hej! Har frenetiskt försökt hitta människor här i Sverige som har rosenkakadua men lyckas inte hitta, och de som hade har typ inte längre.. Lika med uppfödare lyckas inte hitta någon - och de få som födde upp gör inte det längre.. Så vet ni någon som fortfarande gör det i vårt avlånga land som inte jag lyckats hitta på nätet? Det får gärna vara nära stockholm men inget måste såklart..

Finns det någon här inne med rosenkakadua? Isåfall får ni gärna berätta lite om den/dom..

Anmäl
2014-02-09 17:06 #1 av: JohannaN

har frågat runt och återkommer med svar så fort svaret anläntGlad så hav tålamodSkämtarGlad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-02-09 17:58 #2 av: MariinaS

Men oj så snällt utav dig:D Väntar med spänning då!! =)

Anmäl
2014-02-09 20:05 #3 av: JohannaN

har du facebook finns här en sida där dom föder upp dom sötnäbbarnaGlad https://www.facebook.com/Stenkullens.papegojor

sedan finns det en kvinna till på papegojforum som föder upp som du så gärna får kontaktaGlad här är sidan där jag frågade: https://www.facebook.com/groups/257743587678495/510906922362159/?notif_t=like

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2014-02-09 20:19 #4 av: MariinaS

Fyfasen vad snäll du är!! Tack så hemskt mycket, ska kika in båda länkarna på en gång! :)

Anmäl
2014-02-09 20:21 #5 av: JohannaN

så lite så är bara glad att kunna hjälpaGlad

Anmäl
2014-02-09 22:10 #6 av: MariinaS

:)

Var inte riktigt meningen att jag skulle gilla mitt egna svar också haha!..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.