Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Allmänt

Prao

2013-11-27 15:58 #0 av: farido13

Hej

jag vill prao nånstans i en djur affär. Jag ringde bromma zoo men dom sa nej. Jag är 14 år och ska börja V9 eller 10 i 2 veckor.

Tror ni att jag kan prao i Aquaria eller skansen eller en resturang.

Anmäl
2013-11-27 16:25 #1 av: VildaVittra

Finns det ingen 4H-gård i Sthlm?

När jag var liten (många, många år sedan) så fanns det en gård i Huvudsta, finns den kvar?

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2013-11-27 16:26 #2 av: MontEverest

Du får väl ringa till andra zoobutiker?? Eller gå dit och fråga. Skansen och Aquaria tror jag blir svårt för de tar redan emot praktikanter från djurvårdsgymnasium...

Anmäl
2013-11-27 16:32 #3 av: VildaVittra

Googlade och visst fanns den kvar i Huvudsta http://www.augustendals4h.se/

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2013-12-29 01:00 #4 av: Xristina

Lite gammal tråd, men du kan ju försöka med djurbutiken i Ekerö centrum. Den är liten osv, men det spelar nog ingen roll :)

Anmäl
2013-12-29 01:21 #5 av: farido13

ja, men nån kan nu låsa denna tråd

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.