Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt Avel och uppfödning Beteende och lek Bilder och filmer Burar och tillbehör Finkar Hälsa och skötsel Kakaduor Köpes, säljes, omplaceras Foder för alla fågelgrupper Minneslunden OT - Off Topic Om Sajten och iFokus Papegojor Presentationer parakiter Övriga fågelarter Hönsfåglar
Burar och tillbehör

vart kommer buren ifrån?

2013-09-22 16:19 #0 av: [[Mellebelle]]

nån som vet vart denna voljär kommen ifrån? vart man kan köpa den? och vad den heter? 

Anmäl
2013-09-22 16:22 #1 av: [[Mellebelle]]

.

Anmäl
2013-09-22 17:27 #2 av: JohannaN

hum, tyvärr inteVilar huvudet i handen hoppas du finner vad den heter Glad

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2013-09-22 19:08 #3 av: Fridafj

hmmm kan inte se exakt men om du scrollar lite på denna sida kanske den finns? http://www.skoldpaddormedmera.se/undulaterburar.html

Den ser ut som den som heter "Melgard" fast utan tak-delen. 

Anmäl
2013-09-22 20:39 #4 av: [[Mellebelle]]

hittade GD victory där den är väldigt lik min, men tror inte det är samma ;/ den har som den buren två stora luckor fram men en liten lucka i varje, sen har den på sidorna nåf speciella luckor som man drar uppåt för att öppna två på varje sida av buren. 

Anmäl
2013-09-23 13:43 #5 av: JohannaN

låter som min gamla bur på den beskrivningen utöver att min har ett tak överFunderar men kommer inte alls ihåg vad den hetteFunderar

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på www.undulater.ifokus.se samt www.burfaglar.ifokus.se

Anmäl
2013-10-18 16:17 #6 av: [[Mellebelle]]

putt

Anmäl
2013-10-19 08:37 #7 av: MontEverest

Ser ut som den som de nämner som heter melgaard, titta på bromma zoos hemsida. Där har den tak oxå och kostar ca 2000kr.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.