Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2378 ggr
[MissNovember]
7/27/13, 1:19 PM

(S) 27/7 2 Zebrafinkhanar med bur och tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker nytt hem till våra 2 Zebrafinkshanar som blir 2 år i november.

Med följer en stor bur (egentligen papegojbur) ena fågeln kan dock ta sig ut genom gallret men gör det enbart om han blir stressad annars håller dom sig i buren båda 2, dom har bott i den buren sen dom var ca 6 månader utan större problem så..

Dom finns i Falun och hämtas där, då jag tyvärr ej kan frakta iväg dom åt något håll.

Allt säljes (2 fåglar, bur och tillbehör) för 100 kr.

Endast seriösa köpare som vill erbjuda dom ett gott och kärleksfullt hem kan höra av sig till mig på nr: 072-0102605.

(Svarar jag inte kan de vara så att jag jobbar, försök då gärna ringa lite senare slutar iaf som senast 21:20 eller skicka ett sms eller mejl till Fia1984@live.se, jobbar nämligen väldigt olika tider från dag till dag så är svårt att säga vilken tid som passar bäst att ringa på)

Annons:
[MissNovember]
8/1/13, 8:13 PM
#1

puff

[MissNovember]
8/9/13, 11:02 PM
#2

Fåglarna har nu fått flyttat till ett bra hem där dom fått fler fågelkompisar och trivs bra :)

farido13
8/10/13, 2:33 AM
#3

får jag fråga dig en sak. var dina zebrafinkar tama? brukar du hålla på med dom?

Memris
8/11/13, 1:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Farido, finkar blir inte tama som exempelvis nymfar eller undulater.
Men du kan träna dem att komma och äta från din hand om du har tålamod och är lugn med dem.

farido13
8/11/13, 1:42 AM
#5

jaha, för djurmagazinet sa att ungarna kan man träna till att bli tama. Ex dom kommer till en då man ropar på dom. Nymfparakiter och undulater blir visst tama, för min kompis han har massa nymfparakiter och dom är tama och hans två undulater. Men där emot kan du ha rätt med finkar.

[MissNovember]
8/13/13, 6:46 AM
#6

Nej dom var inte tama

Annons:
Upp till toppen
Annons: