Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras
Läst 2091 ggr
KråkansFåglar
10/22/12, 11:37 PM

*S* 3-7 nymfkakaduor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Det är så att jag i somras skulle passa 3 nymfar för ett tag dock slutade det med att de blev kvar här. De var väldigt rädda när de kom, nu är de fortfarande otama men flaxar itne i panik när jag är i voljären.

Men tyvärr har jag redan tillräckligt känner jag. Både djur och andra personliga saker som jag måste ta tag i.

För omplacering finnes:

1 grå hane med en brokig fläck i nacken

1 grå hane (troligen "utfärgad" pärl)

1 grå hona

Ålder på dessa är okänt

Pris: massa kärlek till dem och massa tid.

Det finnes ev häckpar till salu

Par 1: Gulkindad isabell hane och en normal pärl hona ålder ca 4 år

Par 2: vithuvade lotinos hona, hane. åldrar ca 2-4 år

pris: 500kr/paret + livslångt kärleksfullt hem

Burar/voljärer ingår ej.

Finns i Borås men kan fraktas till växjö o ev Göteborg

* Det är inte först till kvarn som gäller! Utan berätta för mig vad du har för hem att erbjuda så hör jag av mig.

www.krakansfaglar.n.nu

Annons:
A
9/20/20, 9:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej!
Jag har en skrattduvehanne som är född 1988, alltså är han 32 år fyllda i år 2020. Han har hängt med länge! Vi trodde att han skulle dö någon gång i 20-årsåldern, men han har bara fortsatt leva.

Nu för tiden är han gammal, har slutat skratta och tjoa. Han vill helst inte flyga, men kan fortfarande. Han tycker om att ta varma bad och jag kan ana att det är skönt för hans leder, plus att tarmarna kommer igång.
Det är svårt att veta om han har ont, men han äter och bajsar som aldrig förr, vilket är ett tecken på att hans kropp ändå fungerar.

Hans mat genom åren har varit undulatfrön och hampfrön, ibland någon annan blandning, men dessa har han tyckt bäst om.

Hälsningar från Anna

Upp till toppen
Annons: