Annons:
Etikettparakiter
Läst 3030 ggr
Kalendula
6/11/12, 11:34 PM

Katarina parakiter

Jag undrar var jag kan få tag i katarina parakiter? Jag undrar för min ena av ett par dog o jag behöver köpa en ny. För alla som har katarina parakiter vet ju om hur sällskapssjuka o kärleksfulla dom är o att dom behöver den formen av närhet till varandra.

Mitt hjärta blöder, då den sitter i buren aldelles ensam. Jag gosar o gojnar med den, men den behöver en av sin egna sort.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
[CruellaDeVil]
6/14/12, 4:40 PM
#1

Om du inte hittar någon som föder upp så finns de att beställa via zoobutik. Just nu finns det inne gröna, grön cinnamon, blå och olivgröna att ta hem.

Jag håller med, de behöver verkligen varandra. Jag har en hane hemma tillfälligt som fått stryk i sin förra flock och han sitter och skriker efter artfränderna i andra buren hela dagarna. Det är rena plågan för dem att vara ensamma. Han går tyvärr itne ihop med mina här hemma heller, så han får vackert vänta på att få komma till sitt nya hem.

Kalendula
6/14/12, 4:48 PM
#2

Jag har problem med att se om min är en hona eller hane, jag var så förskräckt när den ena av dem dog så jag glömde kolla det. O den som är kvar nu är ju också jätteförbannad o rädd. Å den biter mig som sjutton, men det får den göra.

Menar du zoobutik.se?

Jag har även lagt ut en annons på en annan sajt, för att se om jag kan försöka att få tag i en ny katarina. Tyvärr har jag inte så mycket pengar heller just nu, så jag hoppas o ber.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[CruellaDeVil]
6/14/12, 4:55 PM
#3

Ajdå, stackarn, det låter inte kul för den.

Det spelar inte så stor roll vad det är för kön på den nya. Dessutom kan det vara väldigt svårt att könsbestämma katarinor, även om det finns vissa tecken. Allra säkrast är att könstesta. Så har du inte tänkt avla på dem tror jag att din fågel blir glad över vilken kompis som helst.

Nej, jag menar zoobutiker som i vanliga zoobutiker som säljer fåglar.

Hoppas du hittar en fin katarina till din ensamma.

Kalendula
6/14/12, 5:08 PM
#4

Jaha, men då ska jag ringa runt till zoo butiker. Tack Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[CruellaDeVil]
6/14/12, 6:20 PM
#5

Gör så! De flesta tar hem på beställning!

Upp till toppen
Annons: